środa, 11 września 2013

Dwie Twarze Jill Janus czyli Topless DJing po Amerykańsku ;)

Pewnie większość z Was nie kojarzy Jill Janus. Ta się składa że ta Pani jest wokalistką grupy Hunters, słynącej raczej z metalowego.. ciężkiego grania.. żeby zobaczyć o co chodzi możecie obejrzeć jej teledysk:
 


 spytacie o co chodzi? ano sytuacja jest dosyć ciekawa.. pojawił się ostatnio wywiad z tą Panią z którego wynikało że nie bardzo szło jej zarabianie na tego typu muzyce, a rachunki trzeba było płacić, a więc Pani ta postanowiła zrobić coś alternatywnego i zostać DJ'ką aby jednak wyróżniać się z całej masy konkurencji, Jill postanowiła grać Topless.. i właśnie w tym momencie Historia ta zaczyna pasować do Naszego Bloga ;)

"Mieszkałam w Nowym Jorku i potrzebował gotówki. Więc nauczyłam się grać jako DJ, ale aby z tego było więcej pieniędzy postanowiłam robić to topless. Kilka lat później, muszę podziękować magazynowi Playboy za ukazanie Topless DJ'ingu jako . lukratywnego biznesu. Moim celem od początku było zwrócić uwagę na mnie jako piosenkarkę. Więc co -. pokazałem Wam moje cycki Misja zakończona! ".

Janus pojawia się w Klubach jako "DJ Penelope Tuesdae" i ma za sobą wiele udanych imprez, w tym imprezę sylwestrową którą prowadziła z samym Snoop Doggiem:


Dwie Twarze, Dwa oblicza.. ta sama Osoba.. Kochani... więcej mocy Dla Jill!


Według kilku źródeł, Jill Janus jest wyszkolony śpiewakiem operowy, śpiewa w "pod przykryciem" wraz z Davem Navarro. Była modelka Playboya, występuje jako DJ, i gra w seriali "Chelsea Girls" wraz z Samanthą Maloney (w większości innych projektów występuje jako Tuesdae lub Penelope Tuesdae)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz